توزیع بسته های معیشتی در قالب پویش یلدای زینبی 

 توزیع بسته های معیشتی در قالب پویش یلدای زینبی 

تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۹
لیلی بزم آور گفت: در راستای اجرای طرح ملی ایران قوی در نظر داریم هم زمان با شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) در قالب پویش یلدای زینبی بسته های معیشتی در بین نیازمندان روستا توزیع کنیم.

«لیلی بزم آور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به این که در طرح ملی ایران قوی، کمک به نیازمندان در قالب رواق همدلی برنامه ریزی شده است، گفت: در راستای اجرای طرح ملی ایران قوی در نظر داریم هم زمان با شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) در قالب پویش یلدای زینبی بسته های معیشتی در بین نیازمندان روستا توزیع کنیم.

 





رابط کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور روستای دریاچه جیرفت بیان کرد: این بسته ها شامل مرغ منجمد، شیرینی و هندوانه است که با مشارکت بچه های مسجدی در بین این خانوارها توزیع می شود.






وی به برنامه های فرهنگی کانون در سالروز میلاد حضرت زینب (س) اشاره کرد و افزود: به همین منظور مسابقه مجازی زندگی نامه حضرت زینب (س) ویژه نوجوانان و جوانان مسجدی عضو کانون برگزار می شود.







بزم آور ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های فرهنگی کانون، برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه بانوان عضو کانون است و در همین راستا چند کتاب از کتاب های موجود در کتابخانه به آنها معرفی شده تا آنها پس از مطالعه خلاصه ای از این کتاب ها را نوشته و برای ما ارسال کنند.






رابط کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور روستای دریاچه جیرفت ادامه داد: علاوه بر این نیز قرار است جشن میلاد این بانوی بزرگوار را با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار کنیم.





وی عنوان کرد: از ویژه برنامه های این جشن، اجرای سرود توسط گروه سرود بچه های کانون، مولودی خوانی و سخنرانی در باب فضائل و سیره زندگی حضرت زینب (س) است.






بزم آور در خاتمه یادآور شد: همچنین صلوات خاصه آن حضرت هم زمان با سالروز میلاد ایشان از بلندگوهای مسجد پخش می شود.

پایان پیام/ 586